Medior /Senior CRM Developer (SK -- 12002)

CRM csapatunk ügyfeleink üzleti igényeinek megvalósításáért felel, melynek fő gerincét az MS Dynamics Customer Engagement rendszere képezi. Adattábla kapcsolatok tervezése, megvalósítása, rendszer testreszabása, valós idejű üzleti logikák implementálása (no-code, low-code technológiákkal) a feladatuk.

IT Ügyfélszolgálati Munkatárs -- L1 Helpdesk -- hybrid (EM-12060)

Ügyfelünk a magyar piacon prominens szerepkörrel bíró IT tanácsadó, akik széles körű informatikai szolgáltatásokat kínálnak az összes iparágra. Csapatuk új IT Ügyfélkapcsolati Támogatót keres, aki segíti a napi szintű felhasználói problémák gyors és professzionális megoldását. Az L1 csapat felelős a beérkező hívások fogadásáért, egyszerűbb hardver- és szoftverproblémák kezeléséért, valamint a kliensoldali üzemeltetésért.
Betanulást követően hybrid -- 2 munkanap budapesti, 11. kerületi irodai és 3 nap Home office munkavégzéssel.

KAPCSOLAT

Cím: 1134 Budapest, Dévai utca 19. VIII/811

E-mail cím: office[kukac]jobsgarden.hu

Mobil: +36 70 399 9557

+36 70 668 1682
(English speaking contact)