Shopper Marketing Elemző (PE-12116)
• Kiskereskedelmi marketing stratégiánknak megfelelő releváns ötletek, tervek kidolgozása
• Elemzések alapján insightok készítése és lehetőségek feltárása a további növekedéshez
• Kategóriák forgalmának növelése érdekében szükséges kiértékelések készítése, kategóriák felülvizsgálata
• Éves marketingterv kidolgozásában aktív részvétel
• Nyomon követni és értékelni az elért eredményeket az éves célkitűzés alapján
• Vásárlói szokások változásának szemmel tartása
• Együttműködés beszerzési, kontrolling és értékesítési társosztályokkal
Mivel fogsz foglalkozni
• Elemzések és insightok készítésével
• Kategóriák teljesítményének folyamatos felülvizsgálatával
• Szorosan együtt dolgozni a beszerzéssel, kontrollinggal és értékesítési osztállyal
• Vásárlói szokások változásának követésével
• Éves marketing terv készítésének támogatásával
Elvárások
• Felsőfokú végzettség, közgazdász diploma, marketing irányultság
• Legalább 5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat, gyártó, kereskedői oldalról, vagy piackutatói tapasztalat
• Kategória, FMCG trendek ismerete
• Csapatszellem
• Vásárlói központú gondolkodás
• Eredmény és célorientált
• Felhasználói szintű MS Office ismeret
• Tárgyalóképes angol nyelvtudás
• B kategóriás jogosítvány
Előnyök
• Nielsen és Gfk szoftverek felhasználószintű ismerete
• Kiskereskedelmi ismeretek
Amit kínálunk
• Versenyképes fizetés
• Vállalati személygépkocsi, korlátlan használattal Magyarországon
• Próbaidő lejárta után 14.000 Ft értékben OTP SZÉP-kártya
• 13. havi fizetés
• Munkatársi kedvezmény üzleteinkben történő vásárláskor (próbaidő lejártát követően)
• Kedvezményes étkezési lehetőség
• Hibrid munkavégzési lehetőség
• Fiatal, dinamikusan fejlődő, lelkes csapat