IT Ügyfélszolgálati Munkatárs - L1 Helpdesk - hybrid (EM-12060)
Betanulást követően hybrid -- 2 munkanap budapesti, 11. kerületi irodai és 3 nap Home office munkavégzéssel.
Beérkező felhasználói hívások fogadása, problémák azonosítása és megoldása (kizárólag belföldi hívások).
Hardveres és szoftveres problémák megoldása: laptopok, desktopok, telefonok, nyomtatók stb.
Szoftverek használatával kapcsolatos támogatás nyújtása (Office 2022, 2019 esetenként régebbi verziók, O365, M365, Teams, OneDrive, ERP rendszer, iktatórendszer, JD Edwards Oracle, Nexxon).
Telekommunikációs szolgáltatások teljes körű kezelése, előfizetések kezelése (kb. 3000 fős flotta).
A felmerülő összetettebb problémák ticketing rendszer (Jira) alapján történő továbbítása az L2 kollégáknak.
Távoli támogatás nyújtása TeamViewer és Teams remote control segítségével.
Tudásbázisokból való tanulás és folyamatos fejlődés a munkakörben.
Felhasználókkal való professzionális kommunikáció; türelemmel és segítőkészen kezeli a többször ismétlődő hívásokat is.
Elvárások:
Alapvető hardveres ismeretek (laptopok, desktopok, telefonok, nyomtatók).
Szoftveres ismeretek az Office rendszerek és egyéb vállalati rendszerek terén (pl. Office, Teams, bármilyen ERP rendszer ismerete előny).
Kiváló kommunikációs készségek és felhasználóbarát hozzáállás, beleértve a professzionális ügyfélkezelést akár ismételt hívások esetén is.
Képesség az új ismeretek gyors elsajátítására.
Csapatmunka és együttműködés az L2 és L3 szintekkel a feladatok sikeres megoldása érdekében.
Rugalmasság és problémamegoldó készség változatos helyzetekben.
Előnyök:
Tapasztalat IT helpdesk vagy felhasználói támogatás területén.
Ticketing rendszer ismerete, pl. Jira előny.
Ismeret a TeamViewer és Teams remote control eszközöket illetően